גרעין עמישב תל אביב

פסופרקט של גרעין עמישב

גרעין עמישב פועל במרכז תל אביב – המרכז התרבותי של מדינת ישראל.אנחנו מאמינים שעל מנת להשפיע על עם ישראל יש להיות עם הפנים לעם ולחיות בתוכו.

03/04/2018

היום תל אביב היא המרכז התרבותי המשפיע ביותר על מדינת ישראל, ועל כן להשפעה התורנית בתל אביב יש השלכה על המדינה כולה.הגרעין שואב את כוחו מקהילת מעלה אליהו ומתוך כך פועל החוצה.
אנו מאמינים ששנת השירות היא שנה משמעותית שבה הבנות מתמלאות ומתחזקות רוחנית, ומתוך כך, מוצאות את הכוחות לפעול במלוא המרץ במטרה להפיץ תורה בעיר הגדולה!
 ומה תכלס’?
* פעילות ערכית בחגים בקניונים ומקומות מרכזיים 
– מטרת הפעילות היא לתת אלטרנטיבה יהודית, אמיתית לתרבות התל אביבית.
– הפעילויות הן פעילויות ענק המשלבות הוואי, יצירה ותכנים יהודיים מעמיקים.* הפעלת סדנאות לכל ילדי תל אביב בגנים הציבוריים, סביב מעגל השנה.
– הפעילות הינה קבוע ומאפשרת קשר רצוף עם משפחות תל אביביות.
* דוכן פנים אל פנים בעזריאלי ובמקומות מרכזיים נוספים בתל אביב
– בחגים יש דוכנים מיוחדים כמו מבצע משלוח מנות ומתנות לאביונים וכו’.* הפעלת משחקיה יהודית – מרכז משחקים חוויתי ומהנה המשולב עם פעילות ערכית.* קבלת שבת – פעילות לילדים בזמן תפילת שבת, במטרה להקים קהילה של משפחות חילוניות ודתיות.* חלוקת פרחים לחולים בבית החולים “איכולב” – הבנות מגיעות למחלקה השיקומית ונותנות מענה נפשי ורוחני לחולים.כל הפעילויות נעשות בהכוונה והדרכה של אנשים שונים מהקהילה. בנות הגרעין הן חלק בלתי נפרד מהקהילה.משפחות הקהילה מעניקות לבנות מסגרת חברתית תומכת, אוזן קשבת, ליווי מתמיד, ובית חם ופתוח בכל עת.בנות הגרעין נהנות מליווי רוחני ומשיעורים פעמיים בשבוע מפי רבנים מהישיבה ומשבתות מעשירות.
אם את בעלת ראש גדול, ורוצה לעשות שירות מלא בעשייה משמעותית ללא הפסקה, עשייה המשפיעה על המדינה כולה – מקומך איתנו!!!