גרעין חדש בנתניה!

בנות גרעין נתניה ביחידה בסמנריון של עמינדב

הגרעין מורכב מ-15 משפחות מגובשות אשר שמו להן למטרה ליצור מרכז תורני משמעותי. הוא משלב עשייה בתחומים שונים ומציע לך מגוון של אפשרויות. לפרטים נוספים...

03/04/2018

הגרעין החינוכי בנתניה נוסד באלול תשס”ט בקרית נורדאו בדרום העיר ע”י קבוצת אברכים ממצפה יריחו בראשות הרב נתנאל יוסיפון ובני נתניה שבאו לתרום בחזרה לעיר.
הגרעין נמצא בדרום העיר, שהוא האזור ה’ריק’ מבחינה תורנית בעיר, מתוך מטרה ליצור מרכז תורני משמעותי שיהווה מוקד לעשייה תורנית בשכונה ומחוצה לה. כיום, הגרעין ב”ה מצליח בתחומים רבים, שוקק חיים ועשייה, את מוזמנת להיות חלק מההצלחה.
 קצת עלינו…
הגרעין הוא חבורה מגובשת של כ – 15 משפחות, (מתוכם 9 משפחות בשכונת קריית נורדאו). במרכז הגרעין שוכן בית המדרש והכולל המהווה גם מוקד לימודי וחברתי לשכונה ולעיר. הגרעין מוציא עלון אחת לשבוע ובו עדכון על הנעשה בגרעין, כל חודש נפגשות משפחות הגרעין במסגרת שבת גרעין, בעז”ה בשנה הבאה יפתח גן ילדים של הגרעין.
 ועל הפעילות שלנו…
 הגרעין מקיים פעילויות שונות, חברותות אחת לשבוע עם תושבי השכונה, שיעורים רבים הרצאות ואירועים לנשים וגברים בכל רחבי העיר, מסיבות ר”ח לתושבות השכונה, פעילות קבועה לנוער דתי וחילוני, ופעילות במרכזי נוער בסיכון בשכונה במשך השבוע ובשבתות, פעילות עם ילדי הממ”ד וסניפי בנ”ע ועוד.
מה אנחנו מציעים לך?
בשנה הבאה אנו מקימים בעז”ה בשילוב אגודת ‘עמינדב’ גרעין בנות שירות, שיזכה לליווי צמוד של רכזת ולחיבוק משפחות הגרעין.
הגרעין משלב עשייה בתחומים שונים ומציע לך מגוון של אפשרויות: שירות מלא בגרעין או שירות חלקי בגרעין בשילוב של: שירות באולפנית בר אילן בנתניה, קומונה, שירות בבתי ספר, פעילות חסד עם קשישים ועוד. בנוסף לכך יוקם בעז”ה מרכז להעמקת יהדות שיפעל בבתי הספר הממלכתיים בעיר.
פעמיים בשבוע תתקיים עבור בנות השירות תוכנית בית מדרש ייחודית הכוללת שיעורים, סדנאות, שיחות, הרצאות ופעילויות מגוונות.
אם ברצונך להיות שותפה בפריצת דרך לעם, בשילוב מקום מלווה, ומעשיר תורנית…