שנה ב’- למה כן?

סמל עמינדב

השאלה הגדולה הגיעה... האם לעשות שנה שניה?!?

08/04/2018

עולות החששות, השאלות, ההתלבטויות. אחותך הגדולה משכנעת אותך למה כן לעשות שנה שניה ולמה זה נכון וטוב. השכנה מלמעלה מספרת לך על השנה השניה שהיתה לה משמעותית עוד יותר מבשנה הראשונה. בוגרת מהסניף שבו הדרכת טוענת שהכי כדאי זה כבר להתחיל ללמוד לימודים אקדמיים וששנה אחת היא מספיקה וזהו.
עובדות בשטח מדברות בעד עצמן…
כשאת עובדת עם ילדים, קשישים, נוער או עם כל אדם הזקוק לחום ואהבה שלך מכל מיני סיבות, עבורם כל יום בשנת השירות שלך הוא יום של אור לחיים שלהם.
אז נכון, יכולת עכשיו לעבוד בעבודה מזדמנת לפני תחילת הלימודים, יכולת לטייל, לנפוש, או סתם לקום ב- 12:00 כל צהריים – אבל במקום זה את עושה דברים משמעותיים וחשובים באמת! את שאר הדברים תהיה לך עוד הזדמנות לעשות אחר כך, אבל שנת שירות נוספת כבר לא תהיה לך הזדמנות לעשות.
בסופו של דבר, עצתנו היא לשמוע ולהקשיב מצד אחד לקולות מסביב, לאנשים הקרובים וגם כן להבין את המקום שלנו בציבור בעמ”י, בעולם… אבל מצד שני הכי הכי חשוב זה להקשיב גם כן ואף יותר, לעצמך!
אז בין אם שרתת שנת שירות ראשונה בעמינדב או בכל אגודה אחרת, את מוזמנת לפנות אלינו להמשך שירות בתקנים המיועדים לבנות שנה שניה, או לכל תקן אחר.

עלייך ונסייע לך לסגור שירות במהירות וביעילות מירבית 🙂
להתייעצות והכוונה מהירה אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם מוקד עמינדב שזמין כל יום עד השעה 17:00! 1-800-220-221