אז מה קורה בגרעין לוד?

בנות גרעין לוד מקושטות פנים בפעילות לקראת חנוכה

רות, בת שנה שניה בגרעין, כותבת על העשייה והעבודה הקשה באחת הערים הנזקקות בארץ...

03/04/2018

מאירים את לוד בחנוכה!
הפנינג חנוכה- אצלנו חנוכה התחיל כבר חודש לפני- כשהתחלנו את ההכנות לקראת “חוויה של חנוכה”- הפנינג חוויתי והדלקת נר ראשון, בבית הספר הממלכתי “הראל” בשיתוף עם תנועת “מבראשית”. ההפנינג היה רב גילאי כשלכל שכבת גיל היו כמה תחנות שמתאימות לגיל שלה. ההכנות היו רבות והגרעין הרים הפנינג מדהים: תחנות מלאות בתוכן, יצירה, הפעלות והצגה והכל ברוח טובה הודות לתפאורה שמלאה ממש את כל ביה”ס, לקראת הסוף נערכה הדלקת נרות חנוכה באולם ביה”ס. האולם היה מלא וההתרגשות הייתה אדירה!בסוף הערב הורים ומורים רבים ניגשו להודות מכל הלב…באירוע נכחו מעל 500 איש!
 
תנועת הילדים- ההפנינג היה גם כחלק מתוכנית של תנועת הילדים שהקמנו בבית ספר (שוב בשיתוף “מבראשית”) התנועה מתקיימת אחת לשבוע כשהמדריכות (בנות שירות) מפעילות את הילדים בפעילות ערכית וחווייתית. התנועה נפתחה רק לפני חודש וכבר יש בה כ- 100 ילדים!
מסיבות חנוכה- בהמשך חנוכה יצאנו להאיר ולשמח בבית ספר “רימון”- לילדים בעלי מוגבלויות קשות בעיר. השתתפנו בסדנת יצירה,שרנו שימחנו והעלינו חיוכים.
 
 בנר שני של חנוכה- יצאנו להדלקת נרות בבתי קשישים וחילקנו סופגניות.הקשישים התרגשו מאוד והרגשנו שהארנו להם את החג…
ההצגה “חנוכה במסע הזמן”- חנוכה זה זמן של פסטיגלים-לא כולם יכולים להרשות לעצמם, ובוודאי שאין ממש מה להרוויח למי שכן הולך… החלטנו שדווקא בחג של ניצחון הרוח היהודית, נעלה הצגה בנושא “מהי גבורה?” את ההצגה העלנו פעמיים בעיר (בשכונות שונות) עבדנו על תפאורה, חזרות, והרבה פרסום. היה מקסים לראות את ילדי המועדונית במתנ”ס שיקאגו (בשכונת מצוקה) צוחקים ונהנים. והיו גם פדיחות…
 
אי אפשר שלא להזכיר את מסיבת חנוכה שארגנו לעצמינו היה הכי כיף בעולם!
יש עוד המון מה לעשות ולהוסיף לעיר, כל מי שיש לה כוחות וראש גדול לעשייה מתוך בחירה –
מחכים לך כאן…
רות – שנה שניה בגרעין.