שגרירות עמינדב איתך במהלך החיפוש…

סמל- שגרירות עמינדב

בואי להכיר את מקומות השירות בגובה העיניים...

03/04/2018

עמינדב מזמינה אותך להכיר את המוסדות השונים דרך בנות השירות שלנו!מטרת הפרויקט היא לעזור לבנות המחפשות שירות לאומי באמצעות התייעצות עם בנות שירות נוכחיות המשרתות במוסדות השונים בתחומים מגוונים.
כך אתן, הבנות שעדיין מחפשות, יכולות לשמוע הכל אודות השירות, האווירה והסביבה של מקום השירות מנקודת מבט צעירה ומנוסה!בשבועות הקרובים נעלה לאתר ולפייסבוק שלנו פליירים שונים ממגוון מקומות שירות ובהם תוכלו למצוא את שמות הבנות שירות הנוכחיות ומספרי הטלפון שלהן – אתן מוזמנות לפנות אליהן לשאלות, בירורים ועצות!
שנתחיל?
בחורה של עשייה ושינוי חברתי?מתעניינת בגרעין ולא יודעת איפה?מעל 20 גרעינים שונים ומגוונים מחכים לך ברחבי הארץ!
בואי לשמוע עליהם מבנות השירות הנוכחיות: הודיה, אפרת, רות, אוריה, שירי, מיה ואלירז!

 
לתת לילדים בסיכון סיכוי!
הודיה, רונית ונטע פה בשבילך לכל שאלה!

 
והדרת – ההזדמנות שלך לתת להם בחזרה…~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~”זה מה שלמדתי בשנתיים האלה:לסרוגלהכין מרק עדשים, ופשטידת “רועים”, עוגות ועוגיותלמדתי לעשות קניות ולשחק רמי, ודומינו, ואפילו קצת ברידג’ושטוב לשתות חלב עם מים רותחים לפני השינהושכדאי לי כבר מעכשיו למרוח קרם לחות כל יום שיהיה לי עור יפה כשאני בעצמי אהיה זקנהושבערוץ 1 יש תוכניות ממש מעניינות. באמת.למדתי שיום אחד גם אני אהיה זקנה (ואולי גם לי תהיה בת שירות) וגם אני ארצה שיתייחסו אלי יפה ובכבוד.גם למדתי שהאדם שאני עכשיו, זה האדם שאהיה כשאגיע בעזרת ה’ לגיל הזיקנה, אז כדאי לי להיות בנאדם טוב, וכדאי לי להתחיל לעבוד על זה כבר מעכשיו”.
~תמר, בוגרת פרויקט והדרת~
בואי לשמוע מדביר, הדר, שני והדר על החוויה שלהן השנה!

 
ללמד, להשפיע, להעביר הלאה–> להדריך.
אחרי שרכשת ידע במהלך שנותייך באולפנה, הגיע הזמן להעביר אותו הלאה לדור הבא!שגרירות עמינדב – אבישג, טיגיסט, טל, תאיר, מוריה, תהילה ונטלי – המדריכות במגוון תקנים, כאן כדי לייעץ ולענות על כל שאלה!

 
תעצרי! לאן את רצה??
תקופת סיירות, כולכן נוהרות ודורשות לבדוק מקומות שירות “פופולריים”- עמותות חולים בהם יש ילדים חולים במחלות שונות ולא פשוטות בכלל, נוער בסיכון שעבר חיים לא קלים, ילדי חינוך מיוחד ועוד ועוד…עצה שלנו: תעצרו רגע.תביטו סביבכן – כל אחד, גם אם בהגדרתו הוא “רגיל” צריך מילה טובה, עידוד, עזרה כזו או אחרת ובקיצור – אותך!אז למה שלא תשמעי מה שיש לבנות השירות שלנו בביה”ס היסודיים להגיד לך??שירי, שושנה ואופיר כאן למענך לכל שאלה!

 
שירות לאומי במשרד? לא מה שחשבת…גם בעבודה משרדית התרומה היא גדולה!אז אם את מרגישה שזה מה שמתאים לך, שזה התחום שבו את רוצה לשרת שנה הבאה ורוצה לדעת עוד פרטים/ לשאול שאלות/ להתייעץ – נטלי ושחף, בנות השירות שלנו בדיוק פה בשביל זה!!מחכות לשיחה ממך 🙂

 
“כשאתה עוסק בנתינה אמיתית אתה לומד לאהוב”אוהבת ילדים?במיוחד את המיוחדים שבהם?אפרת, יעל, ניצן, טליה, ליאל, יעל, ליעד ויעל – השגרירות שלנו משתוקקות לספר לך על השליחות שלהן!

 
הם עזבו הכל ובאו לפה – לא תהיי כאן בשבילם??מגוון תקני עלייה מחכים לך: מוסדות חינוך, אולפנים, מרכזי קליטה ועבודה קהילתית – חברתית!מיכל, נעמה, הדס ויעל השליחות הציוניות שלנו מחכות לייעץ לך לכל שאלה!

 
“היי קוראים לי אופיר ערבה ואני משרתת בגרעין אח”י כפר שלם (עמיחי) שבתל אביב.אני משרתת בשנה השנייה שלי בתיכון טכנולוגי ע”ש רוז מצקין.
התיכון הזה צריך לשנה הבאה בנות תותחיות עם מלא שמחת חיים!בנות שרוצות לקום בכל בוקר עם חיוך ולחזור לדירה עם תחושת סיפוק..בנות שמחפשות באמת לגעת בנוער מדהים – זה המקום המושלם בשבילן!
הצוות בתיכון מעריך אותך, תמיד מפרגן ונותן לך את כל הגיבוי והמקום לעשות ולפעול.אני פה אם יש לך שאלות ”
גם עדן, שקד, רעות, מירב, שירה, נסיה ויעל – בנות השירות בשלל התיכונים והאולפנות שלנו – כאן בשבילך לכל שאלה!

 
אולי בעיני עצמך את עוד אדם ביקום – אבל בשביל מישהו אחר את כל העולם!
לשרת עם נוער בסיכון זה להיות שם בשביל נערים ונערות כשאין אף אחד אחר…לשרת עם נוער בסיכון זה להיות אוזן קשבת לנשמה יהודית שאינה נשמעת…לשרת עם נוער בסיכון זה להיות יד תומכת לנפש אבודה…לשרת עם נוער בסיכון זה להפוך אותם לנוער בסיכוי! ★
רוצה לשמוע עוד? נעה, דפנה ורעות ישמחו לשתף אותך בהרגשת השליחות שלהן! —> מחכות לשיחה ממך!

 
שנה אחת בחיים שלך – השפעה על חיים שלמים לאחר!
השירות שלך עם מבוגרים (מגיל 21 ומעלה) בעלי צרכים מיוחדים מאפשר להם השתלבות בקהילה, בתעסוקה ועבודה בקהילה.בואי לקדם, לשפר ולשנות חיים!לכל שאלה/התייעצות – תהילה וטליה פה בשבילך!!