מהנעשה בגרעין אור יהודה

הדלקת נרות בגרעין אור יהודה עם בנות הגרעין.

בנות הגרעין לא נחות לרגע! הן עובדות מול גורמים שונים, תושבים, נוער וילדים ועושות הרבה שמח...

03/04/2018

חנוכה בגרעין
בנות השירות לקחו חלק בכמה פרויקטים משותפים עם הגרעין, סניף בני עקיבא בעיר, המתנ”ס והמרכז להעמקת היהדות.

נר שני של חנוכה –  בנות השירות, בשיתוף עם בני נוער מהיישוב חשמונאים מצאו דרך יפה להאיר את העיר! בני הנוער עברו בין הבתים בנווה סביון מצוידים בחנוכיות, נרות, דפי הסבר וכלי נגינה והציעו לאנשי המקום להדליק יחד בשירה ובשמחה נר שני של חנוכה. לאחר מכן הם עברו בין החנויות במרכז המסחרי שבשכונה והדליקו נרות בשירים וריקודים עם בעלי החנויות בעיר.בסיומו של הערב נערכה צעדה עם חנוכיה גדולה לכיוון סניף בני עקיבא, שם נהנו מסופגניות והרצאה מרתקת בנושא החג מפי הרב יעקב ברהום. את הפעילות יזמו והובילו חברי הגרעין התורני שבעיר, יחד עם בנות השירות. 
תגובות הדיירים היו נלהבות. הם קיבלו את הנוער במאור פנים ובשמחה וציינו לשבח את היוזמה הברוכה לקירוב הלבבות. אחד מחברי הגרעין סיפר כי באחד הבתים פגשו אישה אלמנה שהתרגשה וסיפרה כי זוהי הפעם הראשונה שהיא מדליקה נרות חנוכה מאז שבעלה נפטר.
פרויקט נוסף – העברת פעילות שיא בבית ספר סביונים, בית ספר ממלכתי בעיר. בנות המרכז להעמקת היהדות ובנות השרות של הגרעין העבירו פעילות חווייתית על חנוכה. הילדים והבנות יצאו עייפים ומרוצים..

לקראת סוף החג – חברי הגרעין ובנות השירות הרימו הפנינג חנוכה בשיתוף עם המתנ”ס בעיר. להפנינג הגיעו כ200 ילדים (והורים) שאינם שומרי תורה ומצוות. ועברו בתחנות שעסקו במשמעות החג והמנהגים. בסיום ההפנינג הוקרן סרט על סיפור חנוכה, ונערכה הדלקת נרות המונית.
הגרעין שלנו פעיל בשגרה וגם באירועים מיוחדים, והבנות מהוות חלק מרכזי בכל פעילות!
לפרטים על הגרעין והתקנים שניתן לשלב, ניתן ללחוץ כאן.