גרעין נתניה בפעולה מתמדת

בנות גרעין נתניה בתמונה קבוצתית אחרי אורייתא

תמצית אירועי החנוכה בניצוחן המלא של בנות השירות התותחיות שלנו! שווה הצצה...

03/04/2018

נעמה לרנר, משרתת זו השנה שניה בגרעין, ומשתפת בחוויותיה:
התחלנו את החג בהדלקת נרות חנוכה במרכז המסחרי בשכונה, העוברים והשבים נהנו מאור הנרות, ומשירי החנוכה המשותפים.
מסיבת חנוכה לילדי ‘החממית’ – מועדונית לילדים המופעלת ע”י בנות השירות. הילדים הופיעו בפני הוריהם, והכינו יחד יצירה לחנוכה. זו היתה חוויה מיוחדת ומרגשת עבור ההורים והילדים, שלא זוכים להנות יחד לעיתים קרובות. מרגש בכל פעם מחדש לראות את העשייה של המדריכות שעושות לילות כימים למען הילדים, ואת השינוי שחל בילדים, החיוך שעולה על פניהם בכל יום מחדש.
והשיא של החג – אירועי הפנינג ענקיים שהופעלו בשלושה מוקדים בעיר, בדרום , מזרח וצפון-מרכז. (תחשבו מה זה – 3 הפנינגים עירוניים ענקיים בזכות בנות השירות). את ההפנינג ארגנו בשיתוף לירון לפידות – רכזת אירועים, ויואלה חלפון- המנחה שלנו.
עמלנו שעות רבות על בניית התחנות, שהותאמו לגילאים ולתחומי עניין שונים. בסוף כל אירוע התקיימה הצגה גדולה של תיאטרון “משחק ילדים”  – בהשתתפותם של אנשי הגרעין החינוכי. סך הכל הגיעו ל-3 האירועים מעל 2000 הורים וילדים, מנתניה והסביבה. 
זו שנת השירות השניה שלי בגרעין, וזכיתי לראות את ההשפעה הגדולה של אירועים כאלה על כלל תושבי נתניה, כמות המשתתפים באירוע השנה גדלה בצורה משמעותית. הפנינג חנוכה, הינו הנאה חינוכית ויום כיף לילדים, המטרה שלנו היא להקנות לילדים יום של חוויה תוך כדי הנחלת ערכים של תורה והחדרת משמעות החג אותו אנו חוגגים.
כמובן – תודה רבה למי שעומד מאחורי כל המערכה- הרב יוסיפון – ראש הגרעין, וישראל פרל – מנהל הגרעין, שבלעדיהם שום דבר לא היה קורה…