גרעין והדרת צילום רחובות

פאזל של מישהי שמחזיקה מצלמה

אוהבת לצלם? לעבוד עם קשישים? יש לנו מה להציע לך...

03/04/2018

פרויקט והדרת הינו פרויקט חברתי המלווה קשישים בקהילה. בנות השירות בוהדרת מלוות מספר קשישים בבתיהם ונותנות להם מענה חברתי ורגשי. אצלנו, בנוסף לפעילות והדרת הבנות נמצאות בגרעין צילום.
מטרת הפרויקט הינו לתת לבנות ולקשישים נושאים משותפים לעסוק בהם, בנוסף לנושאי היום יום הרגילים. כמו כן, ליצור תיעוד לקשישי העיר ולהנציח את מפעלם הייחודי. הגרעין נותן רובד נוסף לעבודה של בנות השירות עם הקשישים.
בכדי לתת לבנות כלים בצילום, הבנות מקבלות סדנת צילום מקצועית בכל שבוע, ע”י סטודנטית מהתחום, סדנה זו תיתן להם כלים ורעיונות כיצד לגשת לנושא הצילום מול הקשיש ואלו נושאים כדי לצלם ולתעד.
הרעיונות לנושאי הצילום יתבצעו יחד עם הקשיש ועם הסטודנטית המלווה. כמובן יכלו גם הבנות להעביד סדנאות בצילום במרכזי היום לקשיש בעיר או להעביר חוגים בנושא בקהילת הקשישים בעיר.
בדרך זו, הבנות יכולות לגעת במגוון של קשישי העיר ולתת לעוד קשישים הזדמנות להראות את מפעלם, משפחתם ודרך החיים המיוחדת להם.
במהלך השנה, הבנות יגעו בנושאים שונים שהעלו הן ע”י הקשיש והן ע”י בת השירות, כמו פער בין דורי, משפחה, תיעוד חיים אישי, חייו ומפעליו של הקשיש וכדומה. בסוף השנה תתקיים תערוכה גדולה בעיר רחובות אשר תציג את העבודות המשותפות של הקשישים ובנות השירות. בנוסף, תינתן מזכרת לכל קשיש ובת שירות: אלבום עם עבודתם המשותפת והחוויות האישיות שהם צילמו במהלך השנה.
תהליך קבלה: רישום לסיירות של גרעין והדרת צילום.