מדרשת אל הלב

עיר ירושלים
כתובת
רכזת
ראש המדרשה הרב אליהו עובדיה
מלווה בנות הרבנית טובה בורשטיין
052-3003600

רקע

מדרשת "אל הלב" היא מדרשת שילוב שמיועדת לבנות בנות 18+, שנמצאות בשלבים שונים בחיים- שירות לאומי / לימודים גבוהים / עבודה / פסיכומטרי ועוד. המדרשה מיועדת גם לבעלות תשובה. האוירה במדרשה נעימה ומזמינה. כמות הבנות מאפשרת היכרות אישית, היפתחות ומציאת המקום שלך בחבורה. הרבנים והרבניות מדברים אליך אישית, מכירים אותך, מתעניינים, עונים לשאלות, ונמצאים כאן כדי להקשיב ולייעץ. כמובן שחלק מהחום והביתיות זה המרק הביתי והחם שמוגש בין השיעורים... אחד הדברים הייחודיים במדרשה שלנו אלו השיעורים של ראש המדרשה, הרב אליהו עובדיה. בשיעורים תיפגשי עם הגדלות של הנשמה שיש בתוכך, תלמדי להאמין בעצמך, לדעת את קדושתך, ו... לעוף על עצמך!

מטרות המדרשה

מגוון השיעורים

עבודת ה' מתוך עולם האמונה והחסידות,תנ"ך, זוגיות, הלכה, פרשת שבוע

מגוון הפעילויות

מסגרת הלימוד במדרשה היא שני ערבים בשבוע- שני ורביעי, בין השעות 17:15 עד 21:00. בכל ערב מועברים 3 או 4 שיעורים מרבנים ורבניות שונים. בשני הימים השיעור הראשון הוא של ראש המדרשה, הרב אליהו עובדיה.

שבתות

דרישות מבנות השירות

המדרשה מיועדת למי שרוצה חיבור לתורה, מקום שיבנה אותה מבחינה רוחנית ואישיותית, יעצים וחזק את עבודת ה' שלה ביום-יום, ויסלול לה דרך לחיים של תורה ואמונה ולמי שמאמינה שהיא הרבה יותר גדולה ממה שנגלה למולה היום...

הערות